niedziela, 15 maja 2016

Moje przyja藕nie 馃尭

Hej 馃巰
Dawno mnie tutaj nie by艂o za to przepraszam . 馃槙
Dzisiaj chcia艂abym powiedzie膰 o temacie moich przyjaci贸艂 . Takich naprawd臋 prawdziwych jest chyba tylko 3 i dzisiaj o nich opowiem :

3. Ala 'Halina'
To moja przyjaci贸艂ka kt贸rej jeszcze nie widzia艂am na 偶ywo . Mieszka ona oko艂o 60 km ode mnie . Jest naprawd臋 cudown膮 osob膮 kt贸ra zawsze mnie wspiera . Korzystaj膮c z okazji chce jej 偶yczy膰 wszystkiego najlepszego , poniewa偶 dzisiaj ma urodziny 馃挒

2.Daniel
Znamy si臋 od przedszkola . Dzielimy mn贸stwo wsp贸lnych wspomnie艅 . Jeste艣my jak rodze艅stwo . Najlepsze wspomnienia jednak s膮 na urodzinach wsp贸lnych znajomych lub wtedy kiedy siedzieli艣my razem w 艂awce w szkole . Mamy tez wsp贸ln膮 fobi臋 czyli.... J臋zyk Polski 馃槀

1.Karolina
Tutaj mog臋 si臋 wypowiedzie膰 naprawd臋 sporo bo znamy si臋 8 lat . Cz臋sto si臋 spotykamy . Mamy mas臋 wsp贸lnych zdj臋膰 . Dzielimy razem pasj臋 czyli jazd臋 na desce i nasz ulubiony zesp贸艂 Jack and Jack . To osoba kt贸ra zawsze mnie pocieszy . Albo nasz 艣miech . Tak jak m贸wi艂am jest tego bardzo du偶o 馃槉

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz